vrijdag 24 mei 2013

Willen jullie met me meedenken?

Stenen beschilderen

Op Pinterest heb ik leuke ideeen opgedaan om stenen te schilderen of hierop teksten te schrijven.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Welke verf en lak kan ik het beste gebruiken?
Verder schijnen er speciale stiften/pennen te zijn waarmee je op stenen kunt schrijven. Weet iemand een merk en waar deze pennen te halen zijn?

Ik zou het heel fijn vinden als jullie suggesties achterlaten op mijn blog.
Alvast heel erg bedankt!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb dit nog niet gedaan, maar ben wel samen met jou benieuwt naar de tips. En ook naar de resultaten natuurlijk.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik kan je helaas niet verder helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal je morgen even de naam van de stift pennen doorgeven.
    Waar dat mee kan.Want dit is erg leuk om te doen voor jezelf maar ook om cadeau te geven met een mooi tekst.

    Groetjes sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je! Dat zou mooi zijn! Ik heb zin om er mee aan de slag te gaan.

    Groetjes van Jirska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen