maandag 28 januari 2013

dieren cupcakes

Uit het boekje 'Dieren cupcakes haken' maakte ik reeds 
een bijtje (niet op de foto gezet helaas voordat ik hem weg 
gaf), een hondje en een lieverheersbeestje.


Dit boekje is gemaakt door Marieke Dissel.
De rubberen cupcakevormpjes heb ik gekocht bij de Action,
daar hebben ze verpakkingen met 4 verschillende kleuren 
(totaal 12 stuks). De precieze prijs weet ik niet meer, maar het was 
niet veel! Volgens mij hebben ze ook dit soort cups bij Xenos.

Bij het lieveheersbeestje heb ik uiteindelijk nog 2 kleine voelsprietjes 
gemaakt, omdat ik het gevoel had dat er iets miste. 
Daarna was hij helemaal af!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze geworden. En volgen er nog meer want er staan er heel veel in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou er zo in bijten, maar daar zijn ze natuurlijk
    veel te mooi en schattig voor! Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en gezonde cupcakes. We gaan er vast nog meer zien.

    BeantwoordenVerwijderen