woensdag 7 november 2012

niet stil gezeten

Tijdens en na de grote vakantie heb ik niet stil gezeten met haken, maar is het er gewoon niet van gekomen om een bericht op mijn blog te plaatsen.
Ook omdat ik meerdere van hetzelfde patroon gemaakt had, dus dat is niet bijster interessant om te laten zien.
Ondertussen ben ik weer met nieuwe dingen bezig en ga nu eens lekker wat voor mezelf maken (normaal vind ik het leuker om iets voor iemand anders te maken), nl de kerststal uit het boekje van Christel Krukkert (wie kent het niet?).


Eerst ben ik begonnen met deze ondeugende muizen, omdat ik ze ZOOOOOO leuk vind!




Daarna ben ik met de kerstfiguren begonnen. Ze zijn makkelijk te maken en ik vind ze erg mooi ontworpen door Christel!
De baard van Jozef heb ik met de kattenborstel harig gemaakt, dat oogt net iets 'echter'.
Kan niet wachten om met het engelenkoor te beginnen!!!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt echt super leuke figuren gehaakt! Veel plezier met het engelenkoor.

    BeantwoordenVerwijderen