maandag 19 maart 2012

taartjes en cupcakes


Afgelopen weekend ben ik met mijn dochter en onze
 hond Bonzy naar mijn vriendin in Utrecht geweest.
Daar hebben we alvast voor Lotte's verjaardag 
diverse lekkernijen gemaakt:

Lotte druk in de weer met het marsepein
 
De taart voor het kinderfeestje
Een muizentaartje voor bij de koffie,
gemaakt door mijn vriendin

De grootste taart in voor als de familie komt!
Met kaarsjes uiteraard!
Cupcakes om in de klas te trakteren



Bonzy pikt steevast de hondenmand van Duitse Herder Moos in.
En raad eens waar Moos ligt ondanks de aanwezigheid
van meerdere manden...
jawel, op het kleine kleedje van Bonzy!




Lotte heeft heerlijk met Bonzy gewandeld en gerend. 

Kortom; een heerlijk weekend voor ons alle drie!

3 opmerkingen:

  1. Oi amiga, achei seu blog lindo, já estou seguindo e sempre que puder passarei por aqui, trabalho com artesanato em eva, venha conhecer meu cantinho ficarei muito feliz.

    Não deixe de curtir minha página no Facebook se puder tá.....bjs

    valartesdigitais.blogspot.com

    Val

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat hebben jullie intzettend veel en mooie creaties gemaakt
    die zullen vast allemaal heel erg lekker smaken,
    mijn complimenten hoor

    fijne verjaardag voor lotte

    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel!Lang leve de vriezer; hierin kunnen we alles mooi vers houden tot de feestjes gehouden worden!

    BeantwoordenVerwijderen