maandag 6 februari 2012

Hieperdepiep...


Hieperdepiep.....



Mijn feestvarken naar het patroon van Christel Krukkert is er klaar voor....
nu nog wachten op de eerste verjaardag!

Ik heb een aantal wijzigingen aangebracht:
- de snuit heb ik korter gemaakt (toer 13 t/m 16 heb ik overgeslagen) 
en de oogjes meer op het koppie geplaatst.
- in de kaarsjes heb ik pijperager gestopt, zodat ik de kaarsjes in 
elke gewenste richting kan buigen
- aan de rand van de muts heb ik het volgende randje gehaakt: 1v, 3l, 
*1v in de volgende steek, 3l*, herhaal van * tot *.
- het taartje heb ik versierd met kleine gekleurde kraaltjes.

Alleen de neusgaten moet ik er nog op maken, maar ik ben er nog niet uit in welke kleur ik die zal maken...

6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden! De snuit zou ik ook korter maken en het randje langs de hoed vind ik net dat beetje extra geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is leuk, wil ik ook nog eens maken,
    mooi gemaakt, mijn complimenten, groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig feestvarken.
    En het muisje is ook prachtig,ik ben het nu aan het maken komt het weekend op mijn blog.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit feest varken is goed gelukt zeg\
    heel erg mooi is die geworden,
    mijn complimenten hoor,


    ik heb vandaag een award gekregen ik moest 15 medebloggers
    ook deze award toezeggen,en jij staat ook in mijn lijst,dus misschien wil je even naar mijn blog gaan om het te lezen,wil je niet meedoen ook geen probleem hoor,
    groetjes hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was is die leuk geworden zeg!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen