woensdag 28 december 2011

lippenbalsemhouder

rode houder met oranje spiegeltje

grijze houder met grijs spiegeltje

lichtblauwe houder met donkerblauw spiegeltje

tja...wat is dit voor kleur??

donkergroene houder met limekleurig spiegeltje
lichtblauwe houder met lichtblauw spiegeltje. Deze heb ik voor Aaron gemaakt

gele houder met geel spiegeltje voor Duco

roze houder met roze spiegeltje en een rode houder met een limegroen spiegeltje



Enorm leuk om als kadootje te geven voor een klasgenootje van de kids.
Ook voor een volwassene is het een leuk kadootje! Zelf heb ik de rode met het oranje spiegeltje aan mijn tas hangen.
Altijd handig om lippenbalsem bij de hand te hebben. Bovendien blijft hij mooi schoon in dit gehaakte houdertje.

10 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze geworden! Ik was ook van plan om er eens een eerdaags te maken met een hoesje voor een pakje zakdoeken er bij (al weet ik niet of dat wel zo handig is).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk wel dat dat handig is Angelique, want die pakjes zakdoekjes blijven nooit goed dicht zitten in je tas en dan is een mooi hoesje dat je met een drukknoopje dicht kunt doen ideaal!
    Goed plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very nice.. wonderfull.. I liked all of them..:)) Greetings from Turkey..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je allemaal leuke dingen! Je hebt er een volger bij.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor deze leuke reacties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zien er echt heel leuk uit!

    Even over de reliëfstokjes:
    Je haakt stokjes zoals altijd, maar je steekt niet boven in de steek van de vorige toer, maar OM de steek van de vorige toer. Dan krijg je het stevige kabeleffect.
    Kijk even op dit filmpje:
    http://www.youtube.com/watch?v=lJfzesBRt5c
    Succes!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi!! very beatifull key rings.. I liked all of them. Greeting from Turkey..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat werk jij schitterend mooi de afwerking is suuuuuper!!!
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er bijna van blozen....dank je wel voor je compliment Gerry!

      Verwijderen
  9. Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reacties, leuk om te horen!!!

    BeantwoordenVerwijderen