woensdag 30 november 2011

Een beetje van mezelf en een beetje meer van Annemarie Arts..



4 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent er druk mee geweest! Ze zijn allemaal super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jirska,

    Via google kom ik hier terecht en wat een leuk blog heb je! Ik ben gelijk volger geworden. Je gelukspoppetjes vind ik erg leuk. Die haartjes maken het meer af. Wil je misschien ook uitleggen hoe je de haren van het meisje maakt?

    Groet, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bouwiena,

    Bedankt voor je leuke reactie!
    Ik heb de haren van links naar rechts op het koppie gelegd en vervolgens in de middenlijn op het hoofdje vastgenaaid (vanaf de kruin totaan de nek).
    Vervolgens heb ik staartjes gemaakt en deze ook vastgezet met een steekje.

    Ik ben momenteel verschillende methodes aan het uitproberen, om te zoeken naar een manier waarbij ik de haren goed vast kan zetten, maar die niet al te tijdrovend is.

    Succes! Enne...als je nog suggesties hebt voor een hip kapsel ;-) laat het me weten!

    groetjes van Jirska

    BeantwoordenVerwijderen