woensdag 24 augustus 2011

Teckeltje sleutelhangertje, lichtbruin

1 opmerking:

  1. Ik was wat aan het googlen en kwam jou tegen.
    Mijn naam is Domenica Van Thiel en ben voorzitter van stichting Ficca.
    Stichting Ficca zet zich in voor onderzoeken naar kanker bij honden.
    Eén van de onderzoeken, die Stichting FICCA steunt is het veteranen onderzoek (gezonde honden ouder dan 8 jaar) van de Universiteit Utrecht. Zij zamelen bloed in van gezonde veteranen. Dit onderzoek vergelijkt DNA van gezonde honden met DNA van honden die lijden aan erfelijke vormen van kanker. Met als doel, in de toekomst middels DNA-tests te kunnen aantonen of reuen of teven, waarmee gefokt gaat worden, verhoogde aanleg hebben voor erfelijke vormen van kanker
    Niet alleen de hond is gebaat bij de onderzoeken. Nieuwe inzichten kunnen niet alleen de diergeneeskundige zorg verbeteren, maar ook waardevolle informatie opleveren voor kanker bij de mens.
    Onderzoek kost geld. Stichting FICCA zamelt of verschillende manieren geld in om de onderzoeken te steunen.

    Een van de manier die we willen gaan beginnen is het verkopen van mini hondjes,
    Zelf heb ik de boekjes en het materiaal besteld(nog niet binnen) maar ik vermoed dat ik het niet echt zal kunnen en dat ik heel lang over ga doe
    wacht vol spanning op je reactie
    email adres is
    info@ficca.nl

    BeantwoordenVerwijderen