vrijdag 19 augustus 2011

Bonsai in haaksteken vastgelegd! (Japanse Chin)

Ik was het al een hele tijd van plan; mijn eigen Bonsai na-haken (het is een Japanse Chin, ofwel een Japanse Spaniel).
Voor mezelf, maar ook voor Bonsai's vorige bazinnetje en haar kleinzoon (die ook heel gek op Bonsai was).
Na diverse keren uitstellen (omdat er nog zooooooveel andere leuke dingen zijn om te haken, hihihi) is hij dan eindelijk af:

Je ziet Bonsai denken 'moet dit nou echt??'





Dit exemplaar is een sleutelhangertje geworden. Het volgend projectje is om hem als hondje te haken om neer te zetten.
Deze sleutelhanger komt aan de achteruitkijkspiegel van mijn auto!

2 opmerkingen:

  1. leuk!
    maar hoe heb je dat hondje gehaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de chihuahua gehaakt. Alleen heb ik het snuitje onderstboven (dus als een driehoekje met de punt naar boven). Daarbij heb ik het neusje ter hoogte van de ogen geplaatst,waarbij je een beetje het "pekingees-neusje" krijgt.
      Als staart heb ik de staart van de Shiba gehaakt en daar in 2 rijtjes "haren" aan gemaakt.
      De oren zijn ook van de chihuahua, alleen heb ik ze naar beneden laten hangen.

      Verwijderen