woensdag 24 augustus 2011

2e angry bird



Op verzoek van mijn neefjes heb ik voor hen ook de red cardinal gemaakt. Omdat ze niet allebei dezelfde wilden hebben, heb ik de zwarte bird van een foto nagemaakt, nl door het lijfje hetzelfde te haken als de red cardinal. De wenkbrauwen heb ik bij de 2e toer helemaal tot het einde gehaakt ipv halverwege. En met grijs heb ik op het oogwit steken gemaakt op de onderste helft.
De foto die ik als voorbeeld heb gebruikt staat op de blog van wolfdreamer (zie mijn favorietenlijst).
Zij had op haar blog het patroon van de red cardinal staan.

2 opmerkingen:

  1. Die zijn leuk zeg. Ik heb voor mijn zoontje het groene varken gehaakt van Angry Birds, die is ook zo leuk. Ik heb net je blog ontdekt en ben volger geworden. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het patroon van die angri birds poppetjes?????

    BeantwoordenVerwijderen